Kampanie Facebook

Obecność w social mediach jest dla wielu branż obowiązkowa! Budowanie społeczności, angażowanie jej, publikowanie contentu i zarządzanie kryzysowe to tylko kilka aktywności, na które musisz poświęcić swój czas. Jeśli jednak czasu masz jak na lekarstwo, warto postawić na firmę, która zajmie się prowadzeniem działań w mediach społecznościowych w imieniu Twojej marki.
Zajmiemy się wszystkim co związane z marketingiem w social media.

Strategia działania

zazwyczaj potrzebna jest porządna burza mózgów. Taka kumulacja pomysłów kreatywnych głów zazwyczaj przynosi wymierne efekty. Działania prowadzone bez uprzednio przygotowanej strategii są pozbawione sensu. Zazwyczaj pojawia się wtedy chaos, niespójność i brak efektu synergii.

Content plan

(wpisy, grafiki) – przygotowanie odpowiednio dopasowanych do grupy docelowej wpisów to często wyzwanie. Szczególnie jeśli Twoja branża jest mało popularna lub Twój produkt dopiero wchodzi na rynek. Trzeba postawić na innowacyjność, intrygowanie odbiorców i zaskakujące treści. Zwykłe wpisy to często za mało. Niemniej ważne są grafiki, które często zauważamy w pierwszej kolejności (jeszcze zanim spojrzymy na treść). Do naszego teamu dołączają więc kolejne osoby pracujące nad Twoim profilem.

Moderacja

jak wiadomo, fani często mają wiele pytań czy wątpliwości. Jeśli nie dodzwonią się na infolinię, do biura obsługi lub nie otrzymają szybkiej odpowiedzi drogą mailową, wtedy pojawiają się na fan page’u. Tutaj szukają odpowiedzi. Potrzebna jest więc osoba, która zajmie się ich obsługą – odpowie na pytania, rozwieje wątpliwości, zareaguje na negatywne komentarze lub podziękuje za te pozytywne. Pamiętaj, że nie zawsze na profilu pojawiają się osoby miłe i kulturalne, dlatego moderator musi usuwać także treści niecenzuralne, obraźliwe i SPAM. To praca na siedem dni w tygodniu – Internet przecież nie śpi!

Raportowanie

przygotowanie analizy i podsumowania to kolejne godziny pracy. Zebranie danych to podstawa do podjęcia kolejnych kroków i rozwoju Twojego fan page’a. Wszak nikt nie lubi stać w miejscu!

Kontakt

żadne działania nie mają racji bytu, kiedy z Tobą nie ma się kto skontaktować! Zazwyczaj tę rolę spełnia Account Manager, który czuwa nad wszystkimi działaniami. Zadzwoni, napisze maila, zarekomenduje dodatkowe rozwiązania, podsumuje dotychczasową współpracę. W ten sposób po obu stronach znajdują się dobrze poinformowane jednostki, a jak wiadomo – im więcej wiemy o kliencie, tym lepiej go rozumiemy! Wszystkie działania intensyfikują się w momencie pojawienia się sytuacji kryzysowej lub wysypem pytań np. o dany produkt lub usługę. Social media nie działają „od-do”, to przedsięwzięcie „24h/dobę”.
Z pozoru proste pytanie, „Ile kosztuje prowadzenie fan page’a na Facebooku?”, okazuje się nie mieć jednoznacznej odpowiedzi. Zastanów się czego oczekujesz od naszej firmy i jaki budżet jesteś w stanie przeznaczyć na takie działania. Wtedy też otrzymasz szybki feedback, czy w ogóle jest możliwa realizacja usługi w danej kwocie i czy jest ona rekomendowana dla Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami, a szybko uzyskasz wiarygodną odpowiedź, ile może kosztować prowadzenie fan page’a Twojej firmy na Facebooku i wskazówki, jak możemy to dla Ciebie zrobić.

BOK LIVE CZAT

)
    is typing...

    Fill in the form below to send us a message.

    Send Message Cancel